Відіграш депозиту х3. Що?

Відіграш депозиту х3. Що?

Рейтинг: 96% (21 голос) ∨
Рейтинг думок   +2
+2
0
Зачекайте, будь ласка...
Дата публікації
16 грудня 2021 р.
Переглядів | Відповіді
5128 | 21
Автор матеріалу
Написати відповідь
ІІ-зведення
ChatGPT logo Claude logo Perplexity logo Gemini logo
Користувач VladimirBorovin запитав:

Що це за новина така, що в казино потрібно відігрувати депозит х3 або х5 від депозиту. Іноді навіть х10. А ще гірше, що коли я беру будь-який бонус, мені ще разом з бонусом потрібно відігрувати депозит. Як це взагалі розуміти? Комісію за виведення беруть, депозит відігрую. Ще що їм треба???

Наш новинний та бонусний 4LUCK Telegram-канал.
Приєднуйтесь!
Оновлено: Сьогодні
Питання

Інформація про публікацію

Параметри Розміщено на нашому сайті
Дата додавання 16 грудня 2021 р. о 11:34
Остання редакція 16 грудня 2021 р. о 11:39
Переглядів 5128
Питання

Автор статті

Параметри Стаття Відіграш депозиту х3. Що? підготовлена та опублікована
Опубліковано 4LUCK Видавець
Автор статті
Усі права захищені

Усі бренди та торгові марки, згадані на цій сторінці, належать їх власникам та використовуються виключно з інформаційною метою відповідно до умов сумлінного використання.

Питання

Відповіді учасників ком'юніті (21)

avatar-7086
Skilled
Ранг
8
Репутація
350
Публікації
7 281
Передплатники
2
Реєстрація
31 бер. 2016 р.

Метафорично кажучи, у половині випадків не зовсім чесні казино таким чином намагаються ускладнити виведення коштів і знизити шанси на виграш – у них більш складні вимоги, а в іншій половині це легітимні казино, які просто позбавляють можливості зловживання виведеннями. Зрештою є параноїки-гравці, які вносять рубль, збільшують його до двох рублів і знімають, і роблять це щодня. І всі ці виведення вимагають уваги служб казино, що призводить до непотрібних витрат. В таких місцях вимоги обмежуються лише верифікацією депозиту або програшем депозиту в один – три рази.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-39436
Experienced
Ранг
4
Репутація
23
Публікації
66
Передплатники
0
Реєстрація
12 лют. 2023 р.

Я не знаю, чому ти раптом знайшов проблему зі ставкою x3. У більшості казино справді вимоги до відіграшу коливаються від x30 до x50, і також не завжди можна грати на бонусні кошти. Таму отримати щось безкоштовне не так просто, як здається, все одно доведеться докласти певних зусиль. Дуже рідко трапляються бонуси без відіграшу, переважно на день народження та подібні свята

Корисно?
+2
0
+2  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-5020
Masterful
Ранг
18
Репутація
3 376
Публікації
32 128
Передплатники
30
Реєстрація
22 груд. 2015 р.

Ось у чому справа: перш ніж реєструватися, завжди варто уважно прочитати правила казино, і якщо якийсь із пунктів вас турбує, то… Ну, як кажуть, «кожен вільний у своєму виборі».

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-22932
Experienced
Ранг
5
Репутація
59
Публікації
162
Передплатники
1
Реєстрація
25 квіт. 2020 р.

Wager – це множник для суми, виграної з бонусу (сума бонусних коштів), встановлений казино як умова для виведення бонусних коштів. Множачи бонусні кошти на вейджер, отримуємо загальну суму ставок, яку необхідно зробити, щоб виконати умови бонусу.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
15
Репутація
1 766
Публікації
12 161
Передплатники
15
Реєстрація
5 лют. 2019 р.

Будь-яка бонусна пропозиція має вейджер x30-40. І якщо це бездепозит, то вони також мають вейджер x50-40, якщо бездепозит відіграний; щоб зняти потрібно зробити депозит мінімум 100₽ і поставити 3x – точніше 300₽, після цього можна зняти разом з бездепозитом.

Корисно?
+1
0
+1  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-26810
Masterful
Ранг
18
Репутація
2 924
Публікації
8 140
Передплатники
15
Реєстрація
22 трав. 2021 р.

Зазвичай вейджер на депозит x1 або x3, і це роблять більше, каб боротися з відмиванням грошей, а про x5 чи x10 на депозит я чую вперше) Може, ти потрапив у не зовсім легітимне казино або щось не так зрозумів. Коли робиш деп і граєш, ти навіть не помічаєш ці вейджери x1 або x3. Часом ти щойно зробив депозит і виграв у першому слоті,а не можеш одразу вивести – ось тут це дратує)

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-16521
Experienced
Ранг
6
Репутація
200
Публікації
2 186
Передплатники
1
Реєстрація
2 серп. 2018 р.

Так, депозит x3 або x5 – згоден! Що стосується мене, це шахрайство – поясню, чому так думаю. Якщо ти, скажімо, граєш на бонус без депозиту і відіграєш його і у тебе назбирається пристойна кругла сума, інколи вимагають суму, рівну сумі програвання бонуса, і змушують відіграти x3, щоб ти міг злити/втратити свій депозит і бонус! Тому що інколи помічають, що бонус може добре і багато виплатити, і тоді він починає з’їдати необґрунтовано велику суму! Або він може одразу виплатити кілька сотень рублів і джекпот.
Просто зіллють твій баланс… і якщо це приберуть, жодне казино не буде в плюсі або вони почнуть настирливо просити у тебе документи

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
15
Репутація
1 640
Публікації
14 184
Передплатники
12
Реєстрація
13 бер. 2017 р.

Нічого дивного – майже скрізь є вейджер x у розмірі 3× депозиту в казино; це означає, що якщо депозит був $10, вам треба прокрутити $30 у слотах, щоб мати можливість вивести гроші, це зроблено для відмивання грошей з казино, обережний захід.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-11136
Masterful
Ранг
17
Репутація
2 718
Публікації
10 626
Передплатники
7
Реєстрація
19 вер. 2016 р.

Спочатку такий вейджер встановлювався як боротьба з відмиванням коштів у казино, але потім деякі казино і такі мережі, як Royal Partners, почали встановлювати вейджер x3 абсолютно на всі депозити і поки ви його не відкрутите, не зможете виставити кошти на виведення (вважаю це повною хернею). Але в іншому випадку є казино, де дають за депозит просто спіни без вейджера, тоді я розумію умови відкрутки, щоб не зловживати бонусами.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-18330
Experienced
Ранг
6
Репутація
163
Публікації
319
Передплатники
0
Реєстрація
12 лют. 2019 р.

Вочевидь, казино платить обробникам платежів комісію з ваших депозитів. Щоб не платити надмірні комісії, вони вводять обмежувальні правила для цього. Я вважаю, що x3 досить чесно. На відміну від бонусів з вейджером 30+.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-7742
Skilled
Ранг
9
Репутація
507
Публікації
2 382
Передплатники
2
Реєстрація
30 квіт. 2016 р.

вже давно, і, на мою думку, у кожного казино є таке правило, але, звісно, вейджер x5-10 – це грабіж…
за їхніми правилами вони кажуть, що так борються з відмиванням грошей

Корисно?
+1
0
+1  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-12567
Skilled
Ранг
8
Репутація
337
Публікації
1 690
Передплатники
3
Реєстрація
1 лют. 2017 р.

Це зроблено, щоб люди не могли відмивати гроші, перекидаючи їх туди‑сюди. Існує безліч сумнівних схем, коли нечесні люди використовують такий метод, щоб зняти вкрадені гроші з чужих карт.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-36779
Adept
Ранг
15
Репутація
1 724
Публікації
9 163
Передплатники
2
Реєстрація
30 жовт. 2022 р.

У цьому немає нічого нового. Перед грою треба прочитати умови і звернути увагу на вимоги до ставок. Звісно, казино бере комісію за депозити, і загалом, я думаю, що ці вимоги до ставок виглядали як міра проти відмивання грошей

Корисно?
+2
0
+2  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-34759
Skilled
Ранг
7
Репутація
294
Публікації
706
Передплатники
0
Реєстрація
9 серп. 2022 р.

Будь-яке казино може вимагати відіграш x3, щоб люди не відмивали гроші – це робиться з двох причин.
1-ша: ви відмиваєте гроші, і вони спеціально ставлять відіграш x3, щоб ви не могли їх відмити.
2-га: казино невигідно платити комісію за вас, бо коли казино отримує платіж, 2-3% йде на комісію; ви можете відразу зняти й заплатити комісію 5-10% або відіграти й заплатити від 0 до 5%

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
11
Репутація
769
Публікації
2 136
Передплатники
0
Реєстрація
9 вер. 2020 р.

Так, правило тупе і створене лише щоб змусити гравця злити все, що він туди вніс. Я ніколи не бачив вимоги вейджера X10 десь, але X3 вже поширений у більшості місць – я ніколи не граю в таких; на щастя є багато казино, де достатньо X1, і в деяких навіть X0.5 – це справжні казино.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
11
Репутація
661
Публікації
1 370
Передплатники
0
Реєстрація
11 бер. 2020 р.

Так, така проблема справді існує, особливо помітно в казино для країн СНД, як Vavada, Rox (я не рекомендую грати в Rox – постійні проблеми з виведенням навіть дрібних сум). Згоден, що вейджер не повинен бути тільки x3 і більше; в міжнародних казино такої проблеми не спостерігається – той же Stake, наприклад, має вейджер депозиту 20 відсотків, і є багато інших міжнародних казино з низькими вейджерами. Вони кажуть, що це пов’язано з політикою боротьби з відмиванням грошей, але це повний абсурд, на мою думку

Корисно?
+1
0
+1  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
14
Репутація
1 352
Публікації
3 322
Передплатники
4
Реєстрація
24 лют. 2022 р.

Ну, вейджер на дэпазіт x5 і x10 – я такого ніколи не бачив. Очевидно, якесь не дуже популярне й шахрайське казино.
Але стандартний x3 – доволі адекватна і розумна практика. Офіційно вейджер на дэпазіт введений, щоб запобігти відмиванню грошей через казино. Звучить більш-менш логічно.
І взагалі, ти вніс депозит у казино, щоб грати. Якщо вейджер x3 здається великим, роби депозити на менші суми, іноді так легше дістатися до нього, ніж “відмивати мільйони” з одного депозиту.
Якщо є бонус, вейджер на депозит – це умова кожного конкретного казино; якщо правила в одному не подобаються, не грай у ньому, є багато інших хороших проєктів.
Те ж саме і про комісії за депозити і виведення.
Люди самі грають у казино сумнівної репутації, а потім страждають.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-26420
Masterful
Ранг
19
Репутація
3 666
Публікації
4 757
Передплатники
4
Реєстрація
1 квіт. 2021 р.

x3 вейджер – стандартна практика: це зроблено, щоб люди не використовували казино як обмінник … ти зробив деп з однієї картки – поставив на інший гаманець і все, але навіть якщо так не можна вивести, x3 все одно є; це зроблено спеціально, щоб ти грав довше і був шанс, що ти програєш, багато хто вигравав на перших спінах – казино це невигідно, якщо ти йдеш з гри одразу, їм важливіше, щоб ти залишався в грі довше.. однак є казино, де обов’язкового x3 немає, але їх небагато.

Корисно?
+1
0
+1  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
12
Репутація
810
Публікації
1 442
Передплатники
0
Реєстрація
11 груд. 2023 р.

Це робиться навмисно, щоб мінімізувати ризик відмивання грошей через казино – уявіть, що ви володієте компанією, мільйон доларів проходить через неї і одразу виводиться, гравець вніс брудні гроші і отримав чисті від казино; рано чи пізно у вас виникнуть питання. І якщо на депозит є вимога щодо відгравання, мало хто ризикне відмивати гроші, бо є шанс позбутися певного відсотка суми поповнення. Так воно й виходить, хоча, здається, що все ще є проєкти, де вимога щодо відгравання не обов’язкова.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-65471
Experienced
Ранг
6
Репутація
196
Публікації
578
Передплатники
1
Реєстрація
4 бер. 2025 р.

Не завжди це просто трюк казино, щоб ускладнити виведення коштів, ну в основному щоб якось зробити життя гравця складнішим ))

Якщо ти поповнював гроші, щоб грати, ти легко виконаєш той вейджер, я не бачив x10 – це смішна вимога, x3 – стандарт, ну залежить від казино, звісно, і від того, наскільки воно до тебе лояльне.

І в світі азартних ігор також багато темних фігур, які перекидають гроші, з одного казино на гаманець, з гаманця на інше і т.д.

Тому тут казино, напевно, не хоче бути платіжним інструментом, щоб через нього не проводилися якісь схеми.

Приблизно кажучи, ти поповнюєш в казино з Piastrix і одразу пробуєш зняти на карту – навіщо казино це дозволить )

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-3794
Masterful
Ранг
17
Репутація
2 365
Публікації
12 087
Передплатники
22
Реєстрація
30 лист. 2015 р.

Та, є таке, треба депозит відігрувати, зазвичай х3, дуже рідко х1, ну й теж рідко більше х3. Для чого це зроблено. ✅ Напевно щоб не було відмивання грошей 💵, це слово трохи грубувате, звісно, але суть саме в цьому. Ось, наприклад, я сам раніше отримував багато грошей, вже не пам’ятаю, там і киви був і до цього вебмани і от щоб обналичити їх, я втратив до 10%, а в деяких випадках значно більше! І що я робив, я просто переводив гроші на балтбет, це БК, робив заявку і на наступний день їхав і знімав гроші, не втративши ні копійки! Так, було так і доволі довго! Потім вони зробили х1, далі вже не знаю. Ось він принцип! Ну мабуть ще плюс, щоб туди/сюди не завантажували фінвідділи, купа ж любителів: 100 поставив, 150 зняв! Але основне, мабуть, все ж перше! Про бонуси говорити вже дуже довго, тут, думаю, і так всі розуміють, навіщо відбивати бонуси.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Додати свою відповідь

Оцінити статтю та написати коментар