Чому слоти стали рідше виплачувати й більше з’їдати?

Чому слоти стали рідше виплачувати й більше з’їдати?

Рейтинг: 92% (20 голосів) ∨
Рейтинг думок   +1
+1
0
Зачекайте, будь ласка...
Дата публікації
13 січня 2022 р.
Переглядів | Відповіді
2487 | 19
Автор матеріалу
Написати відповідь
ІІ-зведення
ChatGPT logo Claude logo Perplexity logo Gemini logo
Користувач VladimirBorovin запитав:

Тільки не кажіть, що це не так. Зараз всі слоти почали грати якось неправильно. Так, саме неправильно. Раніше в тій же Endorphina можна було і х300, і х500 спіймати. Зараз же наплодили куплених бонусних ігор і все. Слоти в бонусах дають х10 по 20 бонусів підряд. І справа навіть не в Endorphina. так грають всі провайдери. Про NoLimit і говорити не буду. 100 бонусок х10. Одна бонуска х100 і одна на 100000 бонусок х500 і вище.

Наш новинний та бонусний 4LUCK Telegram-канал.
Приєднуйтесь!
Оновлено: Сьогодні
Питання

Інформація про публікацію

Параметри Розміщено на нашому сайті
Дата додавання 13 січня 2022 р. о 19:20
Остання редакція 13 січня 2022 р. о 19:22
Переглядів 2487
Питання

Автор статті

Параметри Стаття Чому слоти стали рідше виплачувати й більше з’їдати? підготовлена та опублікована
Опубліковано 4LUCK Видавець
Автор статті
Усі права захищені

Усі бренди та торгові марки, згадані на цій сторінці, належать їх власникам та використовуються виключно з інформаційною метою відповідно до умов сумлінного використання.

Питання

Відповіді учасників ком'юніті (19)

avatar-12567
Skilled
Ранг
8
Репутація
337
Публікації
1 690
Передплатники
3
Реєстрація
1 лют. 2017 р.

Нічого не змінилося, слоти грають так само, як і раніше. Тобі просто не пощастило – ти потрапив у невдалий стрік у казино кілька разів підряд, і тому у тебе склалося враження, що слоти почали грати якимось чином неправильно.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-7742
Skilled
Ранг
9
Репутація
507
Публікації
2 382
Передплатники
2
Реєстрація
30 квіт. 2016 р.

Я цілком згоден(на) на 100%, влітку я списав(ла) це на те, що грало мало людей і думав(ла), що нам доведеться чекати до зими, як кажуть, взимку грає більше людей, але взимку нічого не змінилося
крім того, залишається лише припускати, що це шахрайство з боку казино/провайдера, або вони «працюють» разом

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-7086
Skilled
Ранг
8
Репутація
350
Публікації
7 281
Передплатники
2
Реєстрація
31 бер. 2016 р.

Я не згоден, що вони раніше грали. Я пам’ятаю часи, коли казино роздавали багато бонусів без депозиту, але я все одно не виконував умови навіть для одного з сотні, і рідко виводив гроші з депозитів. Особисто я ніколи особливо не захоплювався слотами, бо не вигравав достатньо часто, щоб розраховувати на стабільний дохід від них.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-5020
Masterful
Ранг
18
Репутація
3 376
Публікації
32 128
Передплатники
30
Реєстрація
22 груд. 2015 р.

Ймовірно, немає диму без вогню, і слоти справді почали грати, м’яко кажучи, по-іншому – підвищуючи перевагу дому… Можна, звісно, “поблажливо” сказати, що люди просто менше грають у слоти, але я хотів запитати, чому все раптом… З іншого боку я дивлюся стрімерів, і вони теж почали поступово “вимирати”… Добре, що я граю в рулетку частіше, ніж у слоти, тому є з чим порівняти.. Але це, як кажуть, “інша річ”)

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-23875
Experienced
Ранг
5
Репутація
56
Публікації
237
Передплатники
0
Реєстрація
4 лип. 2020 р.

Це неправда) самообман – одна з таких речей – коли ми програємо, ми шукаємо причини всюди, де можемо, щоб виправдати себе

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-23172
Skilled
Ранг
9
Репутація
441
Публікації
204
Передплатники
0
Реєстрація
27 трав. 2020 р.

Незважаючи ні на що, слоти справді стали значно гірше платити, ти робиш 300-400 спінів без бонусу, потім потрапляєш на бажаний бонус у x20 і сидиш у шоці… І так весь час!

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
10
Репутація
562
Публікації
4 089
Передплатники
22
Реєстрація
9 жовт. 2020 р.

Причина одна і вона серйозна! Гравців сильно вижимали, і привернути нових у тих кількостях, які складали старі гвардії азартних, малоймовірно! Молоде покоління до 30 зовсім недовірливе і, будучи з дитинства круті у ІТ та пристроях, ніколи не повірить словам на кшталт “казино з ліцензією” і ха-ха “ліцензовані ігри” тощо! Усі ці слова і стрімерські фанат-герої не зможуть зібрати аудиторію гравців, яка складала стару гвардію, що починала в 90-х з Адміралів і справжніми живими іграми в наземних казино в СНД і Росії! Ось і все! Неможливо вже привернути таку кількість гравців і казино вижимають решту до суха, до останньої ниточки! Це як вирубка дерев у великому лісі, але без посадки нових на майбутнє. Ліс рано чи пізно скінчиться! Локдаун і пандемія просто зробили велику послугу всім цим онлайн-азартним “компаніям” і дали їм додаткову кількість гравців! На деякий час! Тому вони і вижимають усе до останньої краплі! Вважаємо пандемію завершеною! Можна знову ходити в наземні казино! І буде ще гірше! Виграти сто тисяч у різних Столото і квартирних лотереях тепер простіше, ніж онлайн! Смішно!? Я так не думаю! Окрім того, жага отримати більше саме в російських онлайн-казино, які, мов би, перестали якось винагороджувати своїх гравців, зробить свою справу! Приклад! Команда Playatak і банда Argo-Zigzag! Це вже вчорашній день! Далі ….! Чекаємо!

Корисно?
+1
0
+1  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-39436
Experienced
Ранг
4
Репутація
23
Публікації
66
Передплатники
0
Реєстрація
12 лют. 2023 р.

Насправді, з мого досвіду скажу – я регулярно граю в двох казино – Vavada і PlayFortuna. І обидва, приблизно рік, просто безжально з’їдали депозит за депозитом; я повністю втратив віру в казино. Але в останній час, який би депозит я ні робив, я постійно в плюсі, він надійно дає x300-x500.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-26810
Masterful
Ранг
18
Репутація
2 924
Публікації
8 138
Передплатники
15
Реєстрація
22 трав. 2021 р.

Незалежно від того, скільки я вже граю, я завжди чую, що грати стало гірше. Нічого не змінилося в тому, як працюють слоти, єдине, що змінюється – раніше ти вигравав, а тепер програєш – і твоя думка знову зміниться, коли ти виграєш. Якщо тобі довго не щастить, зроби перерву.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-36779
Adept
Ранг
15
Репутація
1 723
Публікації
9 156
Передплатники
2
Реєстрація
30 жовт. 2022 р.

Вічне питання всіх азартних гравців…
Це те, чим є казино,при певних обставинах воно виплачує ,і в усіх інших воно не)
Усі наші втрати -вони виправдання,відчай ,біль.
Але по суті нічого не змінюється в алгоритмах казино .

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-34759
Skilled
Ранг
7
Репутація
294
Публікації
706
Передплатники
0
Реєстрація
9 серп. 2022 р.

Слоти підтасовували (і досі підтасовують), тобі просто не пощастило – будь-який хід = програш, пізніше будеш згадувати, як усі гроші здув) Ніби слоти тебе підтасовували, але ти точно будеш у червоному – не забудь це казино

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-56928
Experienced
Ранг
5
Репутація
102
Публікації
78
Передплатники
0
Реєстрація
22 черв. 2024 р.

В принципі нічого не змінилося, все грає як раніше, все працює як було. Але є одне але!
Тепер значно більше гравців і відповідно шанси на виграш зменшуються) уявіть, ми заходимо в слот і близько 50 людей вже в нього грають – звісно, шансів мало, що виграю я чи ти, так, шанс є, але тут чисто надія на вдачу. Хто сьогодні щасливіший, кому усміхнеться фортуна, той і зловить приємний X. Проектів багато, і люди в основному грають у найпопулярніших провайдерів. Візьміть Pragmatic і, скажімо, 10 проектів – уявіть, скільки людей)
Не всім щастить

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
14
Репутація
1 352
Публікації
3 322
Передплатники
4
Реєстрація
24 лют. 2022 р.

Що до мене, то вам просто не пощастило, і все. Казино не може платити виграші весь час.
Чи є у вас якісь статистичні докази, що казино по всьому світу припинили виплачувати всім гравцям? Конкретно у вашому випадку – так, можливо, це казино припинило платити.
Якщо ви відвідуєте будь‑яке казино, яке проводить x турнірів або фіксує найбільші множники, ви можете побачити, що так само, як раніше люди потрапляли на великі x, вони продовжують робити це й тепер.
Чи впливає введення куплених бонусів на виплати слоту? Я так не вважаю. Найімовірніше повернення за спін і купівля бонусу в слоті кодом не пов’язані.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-26420
Masterful
Ранг
19
Репутація
3 666
Публікації
4 757
Передплатники
4
Реєстрація
1 квіт. 2021 р.

Насправді так і є, у нових слотах золотити складніше, ніж умовно в старих – але тут зрозуміло чому.
Тепер провайдери роблять більше слотів із високою волатильністю, тобто виграші – набагато рідше, але набагато більші, ніж раніше! Якщо раніше ви умовно ловили х300-х500 часто, але при цьому не бачили великих заносів, то зараз навпаки – слот дає рідко, і якщо дає, то справді великі помноження. Якщо хочеться половити непогані, але часті множення, то раджу менше слотів із високою волатильністю (старі) і точно не який-небудь хаскаф або ноуліми́т.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-14107
Skilled
Ранг
9
Репутація
467
Публікації
2 355
Передплатники
2
Реєстрація
6 груд. 2017 р.

Досить складне питання, бо ми точно не знаємо вхідних даних. Так, кажуть, що є RTP, є незалежні ліцензіари, є провайдери, які дотримуються правил, але ми цього насправді перевірити не можемо, тому не знаю, чи виплати розподіляються чесно чи ні.
Наприклад, я грав в одному офлайн-казино, там мені чесно казали, від власника до прибиральниці, що їхні слоти мають RTP 75%, я приблизно міг оцінити, скільки людей приходить у це місце і скільки грошей вони лишають, приблизно прикинути, звідки може йти виплата. Онлайн – зовсім жодної ідеї, пишуть RTP 97.5, але чи правда це і чи люди справді отримують такий відсоток повернення, ніхто не знає.
На мою думку, виграші просто випадають, коли випадають, ми просто потрапили не в той день.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
11
Репутація
769
Публікації
2 136
Передплатники
0
Реєстрація
9 вер. 2020 р.

Погоджуюся, слоти стали дуже скупими останнім часом – добре, якщо нічний сезон закінчиться хоч би в нуль. Не розумію, чому так. Здається, що все більше і більше казино відкриваються кожного місяця, має бути жорстка конкуренція між ними. Бонуси і лояльність повинні бути значно щедрішими і одне має бути кращим за інше. Але ні… Тільки топові казино можуть собі це дозволити, і навіть вони, з якоїсь причини, все частіше запускають акції, де треба виконувати вимоги вейджера за свій рахунок і називають це фантастичним подарунком. У такому темпі гравці швидко покинуть казино і перебіжать до букмекерів.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-64073
Experienced
Ранг
5
Репутація
62
Публікації
84
Передплатники
0
Реєстрація
19 січ. 2025 р.

Багато гравців помічають, що слоти ніби змінилися – менше великих хітів, частіше вони «їдять» тебе, бонусні раунди приходять пакетами по x10. І це не просто відчуття. Зараз більшість провайдерів випускає ігри з високою волатильністю, де виграші рідкісні, але потенційно великі. Додані можливості купувати бонуси, які швидко зливають баланс. Це не «слот зламався», а зміна моделі – раніше було більше середніх виграшів, тепер більше надії на один великий виграш, який майже ніколи не настає

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
11
Репутація
661
Публікації
1 370
Передплатники
0
Реєстрація
11 бер. 2020 р.

Ну, скарги, що слоти перестали платити, хоча раніше платили, не витримують критики. Endorphina ніколи мені не платила – часто x500, а x1000 я навіть не згадую; мій максимальний виграш на Endorphina відбувся тільки один раз приблизно за 7 років гри, і це був практично єдиний провайдер, в якому я грав, бо ставки там невеликі.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-68957
Skilled
Ранг
8
Репутація
382
Публікації
897
Передплатники
0
Реєстрація
18 квіт. 2025 р.

Я б не быў такі катэгарычны – нават да таго, як дабавілі платныя фішкі, у мяне былі выпадкі ў Endorphina, калі бонус не выплацілі ў 2 000 стаўках, або я забыліся назву правайдэра, але ўвогуле ён выплаціў больш за x1000 ад стаўкі, а потым больш за x50 за спін не даваў і бонуса не было; думаю, ты проста ўжо злавіў(ла) вялікі выйгрыш у слотах, у якія раней гуляў(ла), і цяпер, па законах жанру, яны на абедзе і забіраюць назад тое, што раней далі.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Додати свою відповідь

Оцінити статтю та написати коментар