Amatic - це чистий скрипт без ліцензії?

Amatic - це чистий скрипт без ліцензії?

Рейтинг: 94% (15 голосів) ∨
Рейтинг думок   +1
+1
0
Зачекайте, будь ласка...
Дата публікації
17 січня 2022 р.
Переглядів | Відповіді
491 | 14
Автор матеріалу
Написати відповідь
ІІ-зведення
ChatGPT logo Claude logo Perplexity logo Gemini logo
Користувач VladimirBorovin запитав:

Аматик грає як скрипт. Може по 500 спінів нічого не давати, або давати мінімум, а потім як видати і знову затишшя. Я вже впевнений на 146%, що це скрипт. Чи є ліцензія на цей Аматик?

Наш новинний та бонусний 4LUCK Telegram-канал.
Приєднуйтесь!
Оновлено: Сьогодні
Питання

Інформація про публікацію

Параметри Розміщено на нашому сайті
Дата додавання 17 січня 2022 р. о 11:53
Остання редакція 17 січня 2022 р. о 11:57
Переглядів 491
Питання

Автор статті

Параметри Стаття Amatic - це чистий скрипт без ліцензії? підготовлена та опублікована
Опубліковано 4LUCK Видавець
Автор статті
Усі права захищені

Усі бренди та торгові марки, згадані на цій сторінці, належать їх власникам та використовуються виключно з інформаційною метою відповідно до умов сумлінного використання.

Питання

Відповіді учасників ком'юніті (14)

avatar-7086
Skilled
Ранг
8
Репутація
350
Публікації
7 281
Передплатники
2
Реєстрація
31 бер. 2016 р.

Це не сценарій. Кілька років тому всі стрімери розкручували цей Amatic і його ігри Book, і він доволі добре платив. Але з плином часу, як і всі профі, їм, напевно, захотілося більше прибутку і вони зменшили виплати, або ти просто в серії програшів.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-7742
Skilled
Ранг
9
Репутація
507
Публікації
2 382
Передплатники
2
Реєстрація
30 квіт. 2016 р.

за моїм досвідом – це найнепередбачуваніший провайдер, він може не дати бонусу протягом 500+ спінів, або може дати безкоштовні обертання з повторними активаціями кожні 10-20 спінів
звісно, це не скрипт, просто їхні слоти виглядають олдскульно

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-18330
Experienced
Ранг
6
Репутація
163
Публікації
319
Передплатники
0
Реєстрація
12 лют. 2019 р.

Amatic справді більше нагадує скрипт, але це не через шахрайство – видно, команда провайдера просто недостатньо професійна. Але він може платити, тільки трохи – x500-1000

Я виберу Play’n GO, гра плавніша і в неї приємніше грати.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
10
Репутація
562
Публікації
4 089
Передплатники
22
Реєстрація
9 жовт. 2020 р.

Рекомендую “гравцям” – якщо вони так себе називають і вважають себе гравцями – спочатку навчитися відрізняти сценарій від ліцензованої трансляції! Саме “ліцензованої” трансляції! Слухайте мене, “гравці”! Інакше ви граєте за сценаріями від RU казино, які, користуючись нерозумінням більшості гравців, «покусять» вас чистим сценарієм! Це значить програмою, яка транслюється безпосередньо з сервера RU казино! І вам з цього добре! А потім ви ж скаржитеся, що провайдер вам “не дає” )))))))) Повторю! З такою ж успішністю ви можете чекати, що з вашої пральної машини вийде бонусне миття!

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-11136
Masterful
Ранг
17
Репутація
2 718
Публікації
10 626
Передплатники
7
Реєстрація
19 вер. 2016 р.

Провайдер Amatic вважається ліцензованим провайдером, який постійно проходить сертифікації. Ви можете відвідати офіційний сайт постачальника на Amatic.com, де знайдете більш детальну інформацію про сертифікації, слоти і їхні описи, RTP слотів.
З особистого досвіду знаю – і раджу вам – що краще занадто довго не сидіти на слотах Amatic; якщо слот не дав бонусну гру протягом 50 спінів, варто його покинути. Також, якщо 3-4 слоти не дали бонусів, я б порадив взагалі уникати слотів цього провайдера протягом дня. Часто помічаю, що коли кілька слотів починають дуже швидко видавати бонусні раунди, треба протестувати всього провайдера – він, ймовірно, на серії виплат.
Сподіваюся, ви почнете слідувати моїм порадам, і тоді питання про скрипти і більше ніж 500 спінів без бонусу в слоті зникнуть для вас назавжди.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-23875
Experienced
Ранг
5
Репутація
56
Публікації
237
Передплатники
0
Реєстрація
4 лип. 2020 р.

Чесно кажучи, у 2021 році слоти з анімацією у стилі 90‑х зовсім нецікаві, я в них не граю, бо навіть здається, що це скрипти 🤣

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-29623
Experienced
Ранг
6
Репутація
203
Публікації
497
Передплатники
2
Реєстрація
10 січ. 2022 р.

Скрипить – не скрипить, не знаю. Але з досвіду можу сказати, що їхні слоти грають інакше (краще) в демо, ніж на реалі! І з якоїсь причини їхня демо-гра обмежена всього 20 спінами, дивно, чому? І коли дають безкоштовні спіни на Amatic, це сумна пропозиція – тричі брала безкоштовні спіни в Grand Casanova і постійно бачила порожні спіни в них, тоді як в демо він відмінно виплачує. Можливо, мені не пощастило тричі підряд, але все одно це дає погані відчуття.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-26810
Masterful
Ранг
18
Репутація
2 924
Публікації
8 140
Передплатники
15
Реєстрація
22 трав. 2021 р.

Немає сенсу робити 500-1 000 спінів, якщо слот не платить – і на 1 мільйон спінів він не заплатить. Коли заходиш у слот, він прямо одразу показує, чи грає: він кидає виграші по лініях (тримає баланс), і іноді навіть одразу випадає бонус. Можна, звісно, продовжувати, але знову ж тільки якщо він тримає баланс – тоді можна прокрутити, скажімо, ще 50 спінів. Чи заплатить він і потім замовчить? Звичайно – це можна сказати про будь-якого постачальника (будь-який слот), наприклад Greta, яка б’є лише раз у сто років.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-23172
Skilled
Ранг
9
Репутація
441
Публікації
204
Передплатники
0
Реєстрація
27 трав. 2020 р.

Я ніколи в житті не зловив великий виграш на Amatic!хоча раніше я грав у цього провайдера дуже часто,амаль щодня,максимум, що я, ймовірно, бачив там – x500 у кращому разі… Хоча логічно, що я вже мав би такий виграш на ньому більше ніж один раз)))

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
15
Репутація
1 766
Публікації
12 161
Передплатники
15
Реєстрація
5 лют. 2019 р.

Я не згоден, що Amatic – це прогрес. Будь-який постачальник, коли рекламує свої слоти, показує, скільки цей слот може дати як максимальний виграш. І спочатку він дає усе, потім поступово це все з’їдає. Крім того, в Amatic зараз їхні слоти зовсім не грають, або грають, але дуже рідко.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-2374
Skilled
Ранг
9
Репутація
479
Публікації
10 473
Передплатники
10
Реєстрація
16 жовт. 2015 р.

Я оцінив питання на 10, бо вважаю його хорошим. Я б навіть сказав відмінним.
Давайте пройдемося по ситуації від початку до кінця.
Будь-який ліцензований автомат – це просто скрипт; ліцензія слота (і програмного забезпечення) лише підтверджує, що програмне забезпечення (слот) пройшло перевірки і працює нормально, без збоїв.
Найчастіше в програмному забезпеченні вказано, що не можна встановлювати RTP нижче певної позначки і т.д. Але яким насправді є фактичний RTP у конкретному слоті – ми не знаємо.
З вищесказаного випливає, що ліцензоване програмне забезпечення відрізняється від неліцензованого лише тим, що у першого є перевірки, а у другого – ні. Обидва – скрипти, і обидва можна зламати.
Тому виходить, так. Amatic – це скрипт, але з ліцензією. Але його також можна зламати, і в ньому також можуть бути помилки (якби їх не було, не писали б, що у разі збою всі виграші анулюються тощо).
З власного досвіду, Amatic грає дуже дивно. Наприклад, візьмемо будь-який Megaways-слот, де теоретично можна багато виграти.
Ідея Megaways у тому, що виграші бувають рідкісними і невеликими, бо нібито можна влучити на x10-x50k тощо. Тому програмне забезпечення (будь-який слот) грає так-собі. І якимось чином, за моїм особистим відчуттям, Amatic грає так само, хоча в більшості слотів Amatic максимальний виграш за спін – x1k, а в Megaways може бути x10k і т.д.
Тому я дійшов висновку, що виробники якимось чином налаштували це так, що слоти Amatic, якщо вони взагалі платять, платять рідко, але точно – як у Megaways – але сам геймплей не такий, як, скажімо, у будь-якому слоті Endorphina або Novomatic. Це мої відчуття і мої спостереження. Часто через це може здатися, що ти граєш не в скрипт або не в звичайний п’ятибарабанний десятилінійний слот, а в якийсь Megaways від BTG по субліцензії.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-34759
Skilled
Ранг
7
Репутація
294
Публікації
706
Передплатники
0
Реєстрація
9 серп. 2022 р.

Наскільки я знаю, Amatic не найстаріший постачальник, але слоти виходять доволі рідко, RTP там стабільно 93-95-96, але я не бачив прямих мега заносів – траплялося x5k, але дуже рідко; швидше вже в bungo зловити 5 книг або в Endorphina, а так там максимум було x300, хоча я граю в Amatic не дуже часто

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
11
Репутація
769
Публікації
2 136
Передплатники
0
Реєстрація
9 вер. 2020 р.

Погоджуюся, дуже підозрілий постачальник і він «грає», або радше «взагалі не грає». Проходиш 10,000 кручень, потім один раз дасть X1000 і знову все починаєш втомлено прокручувати. Майже ніколи не платить по лініях виплат, постійно X0.5, і іноді X1-3.

Корисно?
0
0
0  
Зачекайте, будь ласка...
avatar-36779
Adept
Ранг
15
Репутація
1 724
Публікації
9 163
Передплатники
2
Реєстрація
30 жовт. 2022 р.

Вони справді підняли тут дуже цікаве й нестандартне питання.
Будь-який ліцензований слот – це просто скрипт; ліцензія слота, як і ліцензія програмного забезпечення, – лише підтвердження того, що програмне забезпечення пройшло перевірки і працює нормально, без збоїв.
Поширена практика: програмне забезпечення вказує, що не можна встановити
RTP нижче певного показника і т.д. Але яке насправді RTP у конкретному слоті – ми не знаємо.

Корисно?
+1
0
+1  
Зачекайте, будь ласка...
Додати свою відповідь

Оцінити статтю та написати коментар