Культурна тема
Флудилка
|
6 жовтня 2025 р.
від
urbanjungle
|
124 Відповіді
|
2,371 Перегляд
|
8 Реакцій
Ви повинні увійти до системи, щоб відповісти на цю тему.
Всем привіт.
На жаль, стару мою тему розформували, але адміністрація дала добро, що я можу вести свій блог про кіно, музику і книги. Так що сьогодні – відкриття!
Давно на неверфолді я багато років вів таку тему, де публікував відгуки на фільми в основному. Сам я любитель більше вітчизняного кінематографа, але іноді заходять і скандинавські твори.
Почну з того, що очікую і планую подивитися. Спочатку із серіалів:
Бар “Один звонок”.
Подивився серіал вночі на одному подиху. Спочатку дуже упереджено до нього ставився через роль Данили Козловського. Але, як виявилося, даремно. Він зіграв просто приголомшливо. Чорний гумор у цьому серіалі на висоті в його виконанні.
Поки за всіма показниками цей серіал увійшов у мій топ-3 цього року. Після нього залишився реально “смак”: такий класний післясмак я давно не відчував після перегляду.
Ну і плюс дуже крута тема піднята в серіалі і дуже багато можна розмірковувати після перегляду з цього приводу, як усе подали.
Режисер – Сергій Філатов. Цього року у нього вже був класний серіальчик “Урок” з Юрієм Борисовим, який я теж за одну ніч осилив. І тут він не підвів!
Лихі нічого так серіал, але ляпів достатньо. Пластикові вікна, домофони, нові машини в 90-х прямо дуже ріжуть око).
Метод після 1 сезону помер.
Урок непоганий, хоча може й упереджено ставлюсь через Борисова після “Кентавра”.
Бар “Один дзвінок” візьму на замітку.
Дякую за тему.
Іноді не знаєш, що подивитися, а тут короткий огляд. Підпишусь на тему.
@hgsdtv та є ж ця тема
Там кіно, мульт, серіали і т.д.
А тут тільки російські фільми, які сподобалися автору.
@misha55 повністю згоден з твоїми словами! Дякую за думку!
Бар «Один дзвінок» цим схожий на Лихі: теж багато ляпів, але через сюжет і безперервність дії ти на ці ляпи закриваєш очі.
@hgsdtv Дякую, дружище!