Культурна тема

Флудилка | 6 жовтня 2025 р. від | 124 Відповіді | 2,371 Перегляд | 8 Реакцій
Ранг
9
Репутація
447
Публікації
1 552
Передплатники
0

Всем привіт.

На жаль, стару мою тему розформували, але адміністрація дала добро, що я можу вести свій блог про кіно, музику і книги. Так що сьогодні – відкриття!

Давно на неверфолді я багато років вів таку тему, де публікував відгуки на фільми в основному. Сам я любитель більше вітчизняного кінематографа, але іноді заходять і скандинавські твори.

Почну з того, що очікую і планую подивитися. Спочатку із серіалів:

1. Другу частину “Лихі“. Один з моїх улюблених російських режисерів це Юрій Биков, тому пропускати його твори не можу.
  2. Метод-3. За тим же принципом чекаю, як і в першому пункті.
  3. Відбитки. Серіали про маніяків дивлюся всі.
  4. Тонель. Нібито в серіалі чоловік програв гроші і потрібно їх повернути. Знайома нам тема, треба подивитися).
  5. Жар. Дивлюся через Воробйова.
  6. Вуглиночок. Простіше кажучи чекаю цікавий життєвий серіал.
  7. Камбек. Не хотів дивитися через Петрова, занадто він вже задовбав. Але про серіал кричать на кожному кутку, тож треба зацінити
  8. Берлінська жара. Дивлюся тільки через головних акторів, сам сюжет мені не дуже подобається.

Ця тема була змінена 9 місяців, 1 тиждень тому користувачем NataKaya. Причина: ссылки запрещены
+8
0
+8  
Зачекайте, будь ласка...
Ранг
9
Репутація
447
Публікації
1 552
Передплатники
0

Бар “Один звонок”. 

Подивився серіал вночі на одному подиху. Спочатку дуже упереджено до нього ставився через роль Данили Козловського. Але, як виявилося, даремно. Він зіграв просто приголомшливо. Чорний гумор у цьому серіалі на висоті в його виконанні.

Поки за всіма показниками цей серіал увійшов у мій топ-3 цього року. Після нього залишився реально “смак”: такий класний післясмак я давно не відчував після перегляду.

Ну і плюс дуже крута тема піднята в серіалі і дуже багато можна розмірковувати після перегляду з цього приводу, як усе подали.